Go North
Embark on a cozy and immersive maze adventure as Dara seeks to make her one wish come true. With the help of numerous magical and technological items, navigate beautifully unique labyrinthine environments and explore expansive worlds in a story-driven adventure that prioritizes peace over progress. Guide Dara through diverse mazes purposefully crafted by the Maze Makers to test her perseverance. But something sinister seems to be corrupting the mazes. Something… or someone.