Glitch's Trip
Glitch was relaxing at his favorite chill spot on his home planet of Verdo, when beams of energy began pouring out from the planet's moons. Unknown to him, four intergalactic tyrants had set up breweries to harvest one of the tastiest elixirs in the galaxy, Moon Juice. The secret ingredient, the life force of the planet! A highly addictive juice, Glitch needs to stop the production of Moon Juice before Verdo will wither away and become a wasteland. Game Features: -With 100 handcrafted levels, there is a lot to experience in this vibrant action platformer. -4 epic bosses stand in your way to save Verdo. Liberate each moon from the tyrant occupying it and unlock the story of how they were corrupted by Moon Juice many years ago. -Use Glitch’s ability to affect the environment in wild ways through toggling hidden blocks, flipping gravity, or making areas weightless. -With over 40 unique hazards and 16 killer enemies, there is a lot to encounter and avoid on your journey. -Instant respawns and fast load times make it easier to get you back into the game and improve your progress. -You can progress Glitch through our challenges at your own pace. Raise the stakes, play on our highest difficulty, and try to beat your time!