Ghetto Zombies: Graffiti Squad
A squad of mutant kids from the hood is humanity’s last hope in this colorful, humor-packed zombie apocalypse. Blast freaky zombies with ridiculous guns, spray wild graffiti across the city, and face a monstrous Zombie Boss at the end of every mission. Each hero in the squad offers a unique playstyle: choose yours, dig the weirdest guns out of dumpsters, and enjoy the insane headshot animations. THE SQUAD Four young mutants, each with their own powers and playstyle, ready to blast some zombies! Pick your favorite (or the one with the collest look) and go wild! FIND CRAZY GUNS A Ketchup Blaster, a Gumball Shooter, a Shark-Head Shotgun, and even a Witch’s Broom, you’ll find all sorts of crazy guns to make zombies deeply regret their life (and death) choices. KILL FREAK ZOMBIES The writer definitely went off the rails here. Expect cute puppy zombies, tentacle-armed chonks, jacked-up cop zombies, and even an Frankenstein with underwear. It doesn’t make much sense, but hey, it’s hilarious. GRAFFITI THE WALLS Painting graffiti in a zombie apocalypse isn’t easy. Every time you try to tag a wall, you might just summon an entire horde of the undead. Art has never been so dangerous (or colorful)! DEFEAT THE ZOMBIE BOSS This zombie clearly had a different breakfast. It’s stronger, meaner, and keeps coming back stronger each time. Beat the Boss Zombie and show it who’s the real monster here!