FOR HONOR – Gold Edition
The Gold Edition includes six additional heroes with unique playstyles: Centurion – a Knight fighting with his gladius. Gladiator – a Knight fighting with his trident and buckler. Highlander – a Viking fighting with his claymore. Shaman – a Viking fighting with her hatchet and dagger. Shinobi – a Samurai fighting with his kusarigama. Aramusha – a Samurai fighting with his dual katana. Fight alone or with friends in For Honor, a third-person hero-based melee fighting game. Enter the chaos of war as a Knight, a Viking, a Samurai, a Wu Lin, or an Outlander. Fight in brutal PvP and team-oriented modes, or play the thrilling story campaign. Choose the Ultimate Edition to get the best experience, with six additional heroes!