Fight School Simulator
Open your Martial Arts School Are you ready to build your own martial arts school and become a legendary master? Set up training equipment, organize training areas, and create the perfect school for your students. As your school grows, attract more students, train them, and rise to the top among rival schools! Learn New Moves from Masters Complete tasks given by the Grand Master to learn new techniques and sharpen your skills through mini-games. Each new move you master will enhance your fighting abilities and make your students even stronger. Design your Dojo Customize your dojo exactly how you want with dozens of training equipment and decoration options. Create a motivating, martial arts-inspired space for your students and make the most of every corner of your dojo! Compete with Rival Schools Defend your school against four powerful rivals and fight to become the best! Resist raids from rival schools, gather your students, and launch counterattacks. Use strategy and diplomacy to become the strongest school! Defend the Weak against Mafia Fight against the Mafia and thieves ruling the city. Complete dozens of side missions and use your martial arts skills to take down the dark forces in the city. Every victory will increase the strength and reputation of your school! Train your Students Train your fighters to become Kick Masters, Punch Specialists, or Balanced Fighters! Pass down the new moves you’ve learned from the Grand Master, improve their skills with training equipment, and don’t worry! Your grasshoppers will be there to help and keep the dojo in order. Grow The depth of simulation and the thrill of martial arts, all in one! Build your own school, compete with rivals, and lead your fighters to the top. Join this unique adventure now and prove your mastery!