Far-Out
In this game you will face a really old-school challenge, no map arrows, no one will lead you and tell you what to do. This is a one-man show with full freedom action where you are able to do whatever you want to, but remember you need to survive! Follow the lone survivor of the Selene’s crew, regular lab technician Zack Paterson. He woke up somewhere, he wasn't supposed to. Find out what happened to the ship, the crew, and how to survive. "You were lucky to stay alive, but will you survive?"