Fallen Legion Revenants
The world is covered in miasma, and the remnants of mankind have taken refuge in a floating castle ruled by a madman. Swap between the charismatic politician Lucien and the vengeful ghost Rowena, and make political maneuverings in the castle above as you fight off monsters in the wasteland below. This iteration includes exclusive new characters and new boss battle scenarios that will leave you wanting more!