Eventide: Slavic Fable
Eventide: Slavic Fable is an exciting adventure game inspired by Slavic mythology. Set in a contemporary heritage park where mythical Slavic creatures co-exist with humans, the adventure begins when the protagonist, a famous botanist, receives an alarming invitation from her grandmother, the park's curator. The protagonist is tasked with saving an endangered plant, but this turns out to be the least of her concerns...