Echo Generation 2
Echo Generation 2 is a turn-based sci-fi deckbuilding RPG from the creators of the award-winning Echo Generation (Best Indie Game, Best Narrative, Best Soundtrack). In Echo Generation 2, you step into the past as Jack, the father. What begins as a family vacation spirals into a mystery of hidden experiments, impossible realities, and the truth behind it all. Features Six Playable Heroes Build your party from six distinct characters, each with their own abilities, decks, and playstyles. Form a party of three in the Championships, and discover how characters work together to unlock powerful synergies. Break the Enemy Master a strategic stance system that rewards planning and timing. Match symbols to break enemy defenses, create openings, and unleash high-impact combos. Build Your Strategy Customize your playstyle with deck choices, skill trees, and badge upgrades. Shape each hero to fit your approach and experiment with team compositions to overcome increasing threats. A Multi-Perspective Story Experience a character-driven narrative told across multiple perspectives. Each chapter follows different heroes, with distinct tones and worlds, from noir horror to neon-lit cyberpunk. As these stories unfold, connections emerge, revealing a larger mystery. Retro 3D Pixel Aesthetic Immerse yourself in a richly detailed voxel world, crisp, colorful, and nostalgically crunchy, blending retro charm with modern visual polish. Turn Up the Synths Cruise through the cosmos to an 80s-inspired analog synth soundtrack by Pusher, returning with an all-new interstellar score.