Draugen
Draugen is a single-player, first-person Fjord Noir mystery set in 1920s Norway. Explore a forgotten coastal village in your search for your missing sister, accompanied by your independent and enigmatic young ward. The year is 1923. You play Edward Charles Harden; an American traveller, and increasingly unreliable narrator, who's come to Norway to find his missing sister. But you're never alone: every step of the way, Edward is accompanied by his ward Lissie; an independent and enigmatic young woman. Together, you must explore a forgotten coastal community, nestled amongst the fjords and mountains of rural Norway, in your search for Edward's sister, and unearth the darkness that lies beneath the picturesque surface.