DOOM Slayers Collection
The DOOM Slayers Collection takes players through more than two decades of demon slaying – from the classic games that popularized the first-person shooter to the fan favorite franchise reboot, wield an arsenal of powerful weapons as you battle demon hordes on Mars, on Earth, and across Hell in four critically acclaimed games: DOOM, DOOM II, DOOM 3, and 2016's Action Game of the Year, DOOM (2016). Get even more out of the DOOM Slayers Collection by joining the Slayers Club, DOOM's official fan club. Once you join the club simply login to DOOM, DOOM II and DOOM 3 with your Bethesda.net account to unlock unique players skins in DOOM Eternal, "one of the best first-person shooters ever." (GameRevolution).