Demon Hunter Bundle
Face your own supernatural past, meet the gods of ancient Egypt and become the greatest discoverer of hidden objects! This bundle includes: - Demon Hunter: Revelation The Demon Huntress will need to find the victim's daughter before it's too late. Will she dare to follow the creature from another dimension and delve into dark secrets of her own past? Delve into an atmosphere of magic and the supernatural! - Demon Hunter: Riddles of Light Dawn Ashmoore is about to uncover the dark mysteries of ancient Egypt. The old gods step into our world. Collect artifacts and search excavation sites! Become the next powerful Demon Hunter!