Delusion
Delusion is an unusual puzzle game that tells a story about a beautiful world, full of life and colors, which changed beyond recognition after a series of unexplainable events had taken place. Uncover the truth, help restore the world and save its inhabitants in a journey across five chapters with a total of one hundred fresh and carefully crafted puzzles waiting to be solved. Its turn-based gameplay is simple yet challenging, with satisfying level progression and no timers, allowing you to relax and find your own pace. Amaze yourself with the unique, mostly hand-drawn art-style, atmosphere, and depth of the living and breathing world of Delusion and its attention to detail.