Deconstruction Simulator
Deconstruction Simulator is the ultimate demolition simulator, offering you complete freedom of action and a wide array of contracts to complete. Get ready for spectacular destruction. DEMOLISH, RECOVER, SELL Find the contract of your dreams. Demolish and dismantle. Recover building materials and valuable items, then sell them for profit or recycle them. Every contract presents a new challenge and opportunities to earn money. BECOME THE KING OF DEMOLITION Take apart houses and furniture piece by piece, or destroy them with a hammer and wrecking ball. Advanced destruction physics allows you to precisely plan every demolition action or embrace chaos and watch as everything collapses beautifully - rundown shacks or luxurious villas. PLAY YOUR WAY Do you want to be a respected professional? Or perhaps a shady operator? You decide which contracts to take on and how to approach them. You can follow the precise instructions of your clients or demolish everything whatever you want. However, remember that every violation impacts not only your potential payout but also the valuable reputation of your company! UPGRADE YOUR EQUIPMENT AND BUY PROPERTIES Once you’ve earned a substantial amount of money, invest it in growing your business! Buy a bigger vehicle, expand your warehouse, and upgrade your tools. Decide where you want your deconstruction business to go. There are many exciting decisions to make. DOMINATE THE DEMOLITION BUSINESS Gain experience and build your reputation in the contract market. Achieve higher levels of demolition permits, unlocking access to increasingly complex and better-paying jobs. Dominate the demolition market!