Darkest Worlds Bundle
The Darkest Tales When a nightmare creeps into reality, the only ones that can help are those whose magical powers we’ve believed in since childhood. A brave teddy bear heads to the far side of “happily ever after” to rescue his owner, Alicia. Blind Fate: Edo no Yami Test your limits in this hardcore, cyber-samurai game set in post-apocalyptic Japan. Parry your foes’ blows with your weapon of choice and use implants to attack the weaknesses of unstoppable bosses from Japanese folklore!