The fate of the world is in your hands. New and old enemies threaten the peace you worked so hard to achieve 24 years ago. It won't be easy, but your Nanosuit helps you clear a path to victory. Craft a stealthy attack to defeat your opponents quietly, or decimate the enemy with a blaze of brute force. There's no wrong way to save the world.