Crimson Chrome Bundle
Get two outrageously good twin stick shooters at a great price! Neon Chrome is a ruthless cyberpunk top-down shooter with roguelike twists, cybernetic enhancements, procedurally generated levels, destructible environments and thrilling boss battles. Can you stop the Overseer? Crimsonland is a cult classic arena shooter with massive hordes of hundreds of enemies on screen at the same time, dozens of weapons, immensely gratifying powerups and addictive online leaderboard competition. How long will you survive?