Control:Override
Control:Override is a puzzle game where you don't have control. But you're a hacker. Why should that stop you? Hack the controls. Control the environment to solve puzzles. Defy physics to solve puzzles in game-breaking ways. Delve into a virtual cyberspace inside a rogue AI that YOU created in the past. Break through the AI's security layers. Reach the core. Terminate the rogue AI. But should you?