Contra Run & Gun Bundle
[Title lineup] ・ Contra: Operation Galuga ・ Contra Anniversary Collection ■Contra: Operation Galuga The legendary Contra series returns! This reimagining of the classic run-'n'-gun action game from the ‘80s features new stages, new enemies, new play mechanics, and co-op combat for up to 4 players! ■Contra Anniversary Collection The Contra Anniversary Collection brings this classic Run and Gun franchise back to modern platforms and a new generation of players. Grab power ups and blast your way through waves of menacing enemies and bosses that will put your reaction skills to the test. Also included is a digital Bonus Book with tons of concept documents and sketches, the official chronology of the franchise, an exclusive interview with the veteran producer of the series, and more!