Complete Flipping Experience
House Flipper: You've got to earn it around here before you purchase your first property. No worries though! Luckily, there's plenty of work at your fingertips! Take job offers from nearby residents - clean up, paint walls, install heaters, showers, and air conditioners, or even furnish their whole property! Once the grateful clients pay you for your solid work, it's time to get your own house. House Flipper 2: It doesn't matter if you're a makeover veteran or if you're only starting out - you'll feel at home in no time! House Flipper 2 introduces new mechanics and revamps the ones from the original game. The good old hammer, the trusty paint roller, and the sturdy mop, all await your return! The new visuals make our fixer-uppers look crisp as never before!