Chroma Zero
Explore a unique and connected world. Understand its fragile balance, uncover its deepest questions, and find more than just the answers. Chroma Zero immerses you in a universe of mystery, color, energy, and movement, and challenges your expectations and intuition. There are no levels, the puzzles are integrated into the fabric of the space itself, and everything can change in the blink of an eye. Exploration and curiosity are rewarded.