Blasphemous 2 - Mea Culpa Edition
Blasphemous 2 is the critically acclaimed second installment in the brutal side-scrolling metroidvania series. Awakened in a strange new land, and displaced from his final resting place, The Penitent One must continue his endless struggle against The Miracle. Dive into a perilous new world filled with mysteries and secrets to discover, and tear your way through monstrous foes that stand between you and your quest to end the cycle once and for all. Blasphemous 2 The second scripture in the Blasphemous series portends the return of The Penitent One, with a story that continues from the free Wounds of Eventide DLC for the original game, where The Heart in the sky heralded the return of The Miracle and foretold the birth of a new miracle child. Blasphemous 2 offers more chances to customise and improve your skill set, along with several new unique weapons to wield with righteous zeal and unending fury, victory might just be within grasp. Mea Culpa Expansion Embark on a brand new quest to reforge the iconic Mea Culpa. Strike down the enemies who stand in your way as you reveal new pathways within Cvstodia to forgotten areas. Feel the stinging pain in your hands from the punishment you embraced, once more.