Battlezone Gold Edition
Strap into the cockpit of the Cobra tank and experience mind-blowing first-person tank combat. Unleash destructive weapons and awesome special equipment, from laser-guided missiles and artillery to EMPs and shield boosts. Experience a thrilling campaign for 1-4 players where different environments, enemies and mission types are blended together across a procedurally generated campaign. DEVASTATING ARSENAL – Unleash destructive weapons and awesome special equipment, from laser-guided missiles and artillery to EMPs and shield boosts. LIMITLESS SOLO & CO-OP PLAY – Experience a thrilling campaign for 1-4 players where different environments, enemies and missions blend together across a procedurally generated campaign. No two playthroughs will be the same! CUTTING-EDGE UPGRADES – Unlock more powerful tanks, weapons and special equipment and pick from hundreds of deadly combinations! FIGHT WITH STYLE – Customise your tank’s look, with various skins, bobbleheads, and horns, all included in the Gold Edition! CLASSIC MODE – Experience where it all started with Classic Mode – featuring original two-track controls and worldwide leaderboards to test yourself against!