Ascend to ZERO
[Game Overview] Ascend to ZERO is a time-bending roguelike where you have the power to manipulate time and fight your way to the top. Play as unique avatars, wield powerful weapons and items, and experience fast-paced progression as your build evolves with every run. [Story] In the year 22XX, humanity built a vast underground Time Lab to master time travel. However, when the portal to the future finally opened, it wasn't hope that greeted them—only despair. A legion of unidentified mechanical monsters poured through the portal, laying waste to civilization. To prevent the impending apocalypse, humanity created the “Chrono Child”—the only being capable of traveling back through time. The mechanical legion raided the lab on the day of her awakening—as if they had foreseen her birth. In a desperate attempt, the lab's director cast the “Chrono Child” into a rift in time to save her from the invading machines. Now stranded in a ruined future with her memories fragmented, she stands as the last survivor. With the help of a mysterious aide, she must embark on a journey back through time to defeat the monsters and restore a shattered world.