Arma Reforger
Join the fight in Arma Reforger, a dynamic military sandbox set in an authentic Cold War conflict. Experience tactical warfare in large-scale multiplayer battles, create and curate your own scenarios, and engage in limitless modded game modes across vast, detailed terrains. Arma Reforger offers a versatile and creative platform that redefines the milsim genre on consoles. Game Modes: Conflict – Large-scale warfare between US, Soviet, and local FIA forces. Capture key positions, coordinate with your team, and dominate the battlefield. Game Master – Create and curate scenarios in real time, shaping battles and designing unique missions with powerful in-game tools. Combat Ops – Tactical, small-team gameplay with dynamic objectives. Play as an elite US unit striking deep into enemy territory or as an FIA guerilla resisting occupation. Capture and Hold – Fast-paced action where two factions clash to secure strategic points in intense, close-quarters battles. Operation Omega – Embark on a covert mission behind enemy lines to cripple Soviet defenses and prepare the island of Kolguyev for an invasion in our first fully singleplayer campaign for Arma Reforger. Air Support – A singleplayer scenario focused on testing your piloting skills as you’re tasked with a variety of transport, fire support, and logistical missions. Expansive Terrains: Everon (51 km²) – Return to this mid-Atlantic island from Operation Flashpoint, featuring expansive and immersive environments providing a lush backdrop to any operations. Arland (10 km²) – A new, strategic Cold War outpost hosting a Soviet-occupied military airbase, conducive to smaller-scale campaigns and intense firefights. Kolguyev (40 km²) – A territory of the Soviet Union, this small island with a dormant volcanic peak has suffered decades of severe environmental degradation from mining operations and is now virtually deserted, its settlements long abandoned. Workshop – Customize your Experience: Expand your experience with community-created modifications from the integrated Workshop. Download new missions, weapons, vehicles, and more, to fully customize Arma Reforger to suit your play style. This version of Arma Reforger does not include the Arma Reforger Tools (Workbench) modding application.