Angry Birds 2
Play the world’s best bird flinging, pig popping game! Use the slingshot to fling birds at the piggies’ towers and bring them crashing down – all to save the precious eggs. New to the world of Angry Birds? Angry Birds 2 is the best way to get to know all of the iconic characters and experience the fun gameplay that has captured the hearts (and spare time) of millions of players. Decorated Angry Birds veteran? Everything you love about classic Angry Birds games is here with some awesome new additions. Choose which bird to fling when, play with friends, take on multi stage levels, and compete and collaborate with players around the globe.