Albatroz
Albatroz is a backpacking adventure RPG that will take you through majestic landscapes in search of your lost sibling. A tale about knowing when to let go and start over. Follow Isla’s journey through the Forbidden Lands, a breathtaking, otherworldly realm where two worlds converge. Once trapped in a numbing, monotonous life, Isla is now driven to embark on a quest to find the one true connection left in her life: her missing brother, who disappeared while searching for the mythical Albatroz Mountain. Step into Isla’s shoes and make your way through a world teeming with mystery alongside a band of eclectic companions, each possessing unique skills crucial to navigating the treacherous paths ahead. Explore breathtaking vistas and vibrant communities inhabited by intriguing individuals. Collect essential items and manage resources to conquer the challenges of demanding environments. Uncover a profound narrative of self-discovery and purpose as you venture through uncharted territories. Who knows what true adventure awaits?