Hello Guest: Hello Neighbor 2 pre-alpha
Welcome to Hello Guest, a stealth horror thriller about an advanced, self-learning AI. You take the night shift as a security guard at an abandoned Golden Apple Amusement Park where a creature is hiding in the shadows. You must take risks to protect and secure the furthest corners of the park from vandals. The AI-Powered creature learns from your movements. It's afraid of the light and always approaches from behind.