An old friend returns! The Conquest game mode was hugely popular in previous Battlefield games and now sees its addition to DICE’s latest blockbuster. Download the Conquest Pack for Battlefield: Bad Company for free and battle it out on four modified maps from the core game. In Conquest mode, the aim is to reduce the opposing team’s tickets to zero. Killing an enemy soldier depletes one ticket per kill, whilst capturing control points on the map causes enemy tickets to count down. See you on the Battlefield soldier!