9th Dawn Remake
9th Dawn Remake is a massive open world RPG bursting with dungeon-crawling adventure. The game has been lovingly re-created based on the original 9th Dawn game released in 2012 … which spawned the 9th Dawn series you know and love! Play in single-player mode, or with a friend with Online or Local co-op modes! Experience a vast world filled with huge new dungeons, hordes of monsters, and ridiculous amounts of loot! Following a strange disappearance of the local lighthouse keeper, you are sent on a quest to investigate an evil power stirring within the continent of Montelorne. The Castle of Maltyr calls the most powerful of monsters and poses a great threat to lands nearby. Become a champion by crafting and seeking the best gear, level up your skills and raise a mighty team of creatures to fight alongside you! - Are you the savior of Montelorne? Prove it.