4-in-1 Award Winning Bundle
Endling - Extinction is Forever: Will a motherfox manage to keep its little cubs alive? Experience a world ravaged by mankind through the eyes of the last fox on Earth in this eco-conscious adventure. Discover the destructive force of the human race, as it corrupts, pollutes, and exploits the most precious and valuable resources of the natural environment day by day. One Hand Clapping: One Hand Clapping is a vocal 2D platformer. Solve puzzles, by singing or humming into your microphone, and find confidence in the power of your voice as it changes the world around you. Through the Darkest of Times: Dark times mean fear and risks. The risk is to be caught by patrolling National Socialists, looking for people who publicly stand against their point of view. The risk of being beaten up or even killed by the German military because we‘re opposing the regime. The risk of losing everything, including our loved ones. This is how we live. This is how we try to survive. Through the darkest of times. El Hijo - A Wild West Tale: As a six-year-old, “El Hijo” must always sneak past the dangers of his world. As he overcomes his challenges, he gains self-confidence, becomes more cunning, and, along with it, finds more schemes to get past his foes. His epic journey will lead him through a remote monastery, a harsh and unforgiving stretch of desert, and a frontier town rife with crime and villainy.