3XTINCTION + BROKEN MIND
This Bundle contains 3XTINCTION and BROKEN MIND, Two critically acclaimed games. 3XTINCTION is an Online Co-op Top Down Shooter with tactical and strategic elements. You and your friends will have to cooperate in order to complete missions. BROKEN MIND is an action Survival Horror. Investigate, solve the puzzles and find out what happened to Laura Campbell. If she is still alive you must act quickly!