Whiskey & Zombies
WHISKEY & ZOMBIES is a fun and intense multiplayer brawler where the McCrearys have to fight and drink their way through hordes of undead shitkickers in order to get home. The strategy is simple: Brawl, shoot, sneak, scavenge, and rage your way through the Deep South while constantly chugging the virus-killing whiskey moonshine. Features of the game - Top-Down Mayhem: Swig, slug, and shoot your way through undead. - Unique Health System: The virus affects your stamina, Moonshine Whiskey kills it. But the safer you are, the difficult things get. And if a player turns into a zombie, another player can bring them back to life. - Different Characters: Each of McCreary have unique traits. - Story-Driven: Chronicles the McCrearys’ journey home to the Bayou.