The Monster Couch Party Pack
Get the special party pack from Monster Couch! Save on our games collection by buying this bundle. Tetsumo Party - It's Tetsumo Party time! Help sumo warriors win in a hilarious competition. Control their arms and legs to fit the incoming bamboo wall or… drop out in the most ridiculous way In the land of Vikings a monstrous portal has opened. The Great Old One is plotting to take over the world. Chaos spreads far and wide... and the party's just getting started! Novice Valkyries along with their new mysterious friend set out to save the world. What could possibly go wrong?