Pancho's Mission
Discover the captivating world of 'Pancho's Mission' This is a pixelated platformer where the brave panda, Pancho, rises to defend the world, liberating it from the tyranny of the sinister eagle and its faithful followers. Traverse through 3 unique locations — the forest, the desert, and the eagle's cave — with a total of 45 thrilling levels. Confront three mighty bosses: Captain Rick Wolf, Sand Golem, and Evil Eagle. Uncover 3 different types of weapons, distributed across locations, to aid Pancho in his battle. Encounter various enemies, such as spear-wielding wolves, bears, mummy-pandas, and more. Prepare for exciting adventures and battles in this pixelated world, filled with danger and mysteries!