Floppy Knights
Meet the Floppy Knights: tangible projections summoned from floppy disks! Tactics fuse with card game mechanics as Phoebe and Carlton, a brilliant young inventor & her robot-arm bestie, square off in turn-based battles. Select your Knights, hone your deck, and execute your strategy for victory!