Demonic Supremacy
Demonic Supremacy is an old school 3D FPS with a certain doomish flavor. It offers several hours of hurricane gameplay under the explosive heavy metal and 3 levels of difficulty for any type of player. Check out the epic story! The lord of hell was defeated, but the astral worlds do not recognize the new king — Zexus. Powerful masters of the worlds challenge the demon and are going to destroy it with the help of hordes of their minions. Zexus has to show them all that they are gravely mistaken and therefore have to either die or kneel before his might! Key features: — Epic and memorable protagonist Zexus — 90’s-style graphics — Mighty bosses — Old-school FPS gameplay — HEAVY METAL, BABY!