Deep Rock Galactic: Survivor - Complete DLC Bundle
You there, Miner! A true dwarf wants it all, the challenge, the looks, the GOLD! With the Complete DLC Bundle you finally can! The means to go further than ever before with all classes, weapons, missions and biomes in style and pure gold! This bundle gives you all the DLC for Deep Rock Galactic: Survivor The Heavy Duty Expansion - Including the Demolisher Class, 11 new weapons, the Egg Hunt Mission and Glacial Strata biome The After Hours Skin pack and Supporter gold skin DLC With the Complete DLC bundle, you too can have it all!