Comrade Rabbit Bundle
Unna dig något speciellt med dessa två Artifex Mundi pek- & klickspel! Det prisbelönade My Brother Rabbit är ett noggrant utformat, hjärtvärmande, finländskt äventyr som tar dig rakt in i fantasivärlden med ett barns ögon. Irony Curtain är en kul, snyggt utformad, fräsch upplevelse likt gamla klassiker från Sierra och Lucas Arts.