Cavendge
Dive into the thrilling depths of Cavendge, a fast-paced retro platformer with classic pixel art visuals where quick reflexes mean survival! Explore shadowy caverns filled with hidden treasures, deadly traps, and rivers of molten lava—all brought to life in a nostalgic 8-bit style. Collect glowing coins and valuable artifacts to boost your score and top the leaderboards. Each level becomes increasingly challenging, pushing your platforming skills to the limit. This is an ALPHA version with weekly updates adding fresh content and improvements. Your adventure in Cavendge is just beginning—stay tuned for more!