ASCENDANCE - First Horizon
Enter the enigmatic world of ASCENDANCE and experience an enchanting and peaceful journey to the sky and beyond. ASCENDANCE is a calming, relaxing and minimalist first person 3D Platformer. Shape your way with mysterious abilities and rise with the enchanted wind platforms beyond the skies within a world which evolves and transforms around you. A journey which leads through different ages of our world awaits you.