Wreckfest Complete Edition
This edition contains the base game Wreckfest plus all the DLCs from Season 1 & 2! Wreckfest: Full-contact racing at its best! Expect epic crashes, neck-and-neck duels for the finish line and brand-new ways for metal to bend! Season 1 & 2 contains: - 32 exciting vehicles - 20 crazy roof decorations - Car customization packs with new armor, rims and more 9 of the cars will be released post launch of this complete edition.