Getaway Car Pack
The first DLC of Season 2 expands your garage with a unique car chase pack! Bullet: This classic American muscle car oozes pure power and strength - the perfect getaway car! Razor: One of the finest tuner cars, very agile and super fast on twisty tracks. Cardinal: This former law enforcement vehicle with its reinforced body is ideal for the toughest car chases! This DLC pack is also included in Season Pass 2.