Reckless Car Pack
Expand your garage with three unique rides! Gorbie: The offbeat community favorite is finally here! This beauty is pure fun to drive, and even more fun to demolish! Blade: American racing at its finest, this 80s muscle car looks way too fast, even when it's standing still! Stepvan: With this pop culture classic ice cream truck, you won't be serving ice cream but righteous wreckage! This DLC pack is included in Season Pass 2.