Killer Instinct: SUPREME EDITION
The Supreme Edition gives you EVERY Killer Instinct Fighter from Season 1, 2, and 3 - a total of 25 fighters! Additionally, this pack includes ALL the content from all 3 Ultra Editions - all the costumes, accessories, VIP Double XP Boosters, bonus retro colors, Killer Instinct Classic, and Killer Instinct 2 Classic for Xbox One (ESRB: M). NOTE: This content package is not available for individual purchase.