Riptor
Ultratech reveals the newest addition to its ever-growing brand of military products, the Riptor battlefield infiltration and disruption unit! Plasma claws, internal flame generators, and cybernetic tail extensors are combined with a natural predator’s advantages. Don’t wait! Order yours TODAY! Riptor character is included in Season 2 Combo Breaker and Season 2 Ultra Edition.