Tusk
The immortal defender of Earth, Tusk stood vigilant against the threat of evil from the Astral realm. Robbed of his memories, he sat idle while Gargos and his minions invaded. Awakened from his stupor, he sets out to stop Gargos. Wielding his arcane blade Warg-gram, Tusk smashes and cuts through his enemies with barbaric power, his solution to defense: the sheer power of his massive attacks.