Crossout — ‘Snappy’ Bundle
This pack includes: - Unique reinforced armored vehicle ‘Snappy’; - Armored vehicle weapon — two LM-54 Chord machine guns; - Unique cabin ‘Duster. After purchase and return to garage the game will offer you to automatically create new vehicle. You can also do this later - open blueprints menu, pick the vehicle and press "Load". For some parts you can only have one set of them on the account. When purchasing multiple packs with same parts they do not stack! Purchasing a pack now additionally gives the player early access to some structural faction parts. These parts will become available immediately upon purchase and are not re-issued once the corresponding reputation level is reached.