Crossout — Relentless
— Unique armoured car: “Relentless”; — New cabin: “Ajax”; — Weapons: plasma emitter “Prometheus V” (2 pcs.); — New hardware: spread stabilizer “Synchronizer”; — Movement parts: frontal wheel “Claw” (4 pcs.); — Hardware: “Power unit” module, “Hot red” engine, “Ammo supply” ammunition; — Character portrait: “Kylo”; — Paint cans; — Early access to a new structural part; — A set of structural parts; — 1500 in-game coins; — Maximum number of parts increased to 50. Not many people know the truth about the creation of “Aegis-Prime” and the “Nova” cabin. But alas, the history is written by winners. Although Tachyon claimed all the fame, Kylo did not succumb to despair; he now knew for sure that humanity does not appreciate his genius. His obsession with science and desire to surpass the Dawn’s Children researchers motivated him. Kylo disappeared, isolated himself, and continued making his perfect vehicle. When he heard the rumours about Lloyd’s death and the emergence of Aris, he knew his time had come. Time to come back to the Valley and claim his spot as the genius. The unique armoured car featured in the pack is known for its balance of weapons, combination of modules and speed in combat. To put the car in the garage, go to the “Packs” tab, select the desired armoured car and click the “Assemble” button. When you purchase this pack, the number of parts that can be used to build a vehicle increases to 50. Attention! Storage overflow is possible under certain conditions. Buying the pack also gives early access to several structural parts. Some parts are unique and can only exist in a single copy. Paint cans are a way to make your armoured car stand out. Coins is the in-game currency, which is used on the market to purchase armoured car parts from other survivors and to pay for the rent of part-building workbenches. Attention! When buying multiple packs, the acquired coins stack!