Crossout — Iron Beast
— Unique armoured car: “Iron beast”; — New movement parts: robotic leg “Driver” (2 pcs.); — New hardware: “Gyroscope” spread stabilizer; — Weapons: “Gremlin” (3 pcs.); — Cabin: “Icebox”; — Hardware: “RN Seal” radiator, “Dun horse” engine, “Ammo supply” ammunition; — Character portrait: “Trevor Hass”; — Paint cans: “Half-light” and “Yellow gloss”; — A set of stickers and decorations; — A set of structural parts; — 1500 in-game coins; — Maximum number of parts increased to 60. When the Founders first got their hands on battle walkers, Hass was the first to control one. His experience with heavy machinery proved invaluable: the walker moved as a living being. And when Khaganate began their attacks on the “Cradle of mind”, Eva sent Trevor there to head the security of the laboratory. He was quick to deal with the threat. He’s calm and cold-blooded during battles, as if he’s playing a tactical sports game. And his opponents rarely make it to the second half of the match. The unique armoured car in this pack features a special balance of weapons, combination of modules and speed characteristics in combat. To put the car in the garage go to the “Packs” tab, select the desired armoured car and click the “Assemble” button. When you purchase this pack, the number of parts that can be used to build a vehicle increases up to 60. Attention! Storage overflow is possible under certain conditions. Buying the pack also gives early access to several structural parts. Some parts are unique and can only exist in a single copy. Paint cans are a way to make your armoured car different from the pack. Coins — is the in-game currency, which is used on the market to purchase armoured car parts from other survivors and to pay for the rent of part-building workbenches. Attention! When buying multiple packs, the acquired coins stack!